Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki
ul.Matejki 22/26,
90-237
Łódź
woj.lódzkie
tel. (42) 635-50-51
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Business and Digital Analytics - studia magisterskie
Tryb: studia stacjonarne
Opis kierunku | AA | zwiń |
The study programme is addressed to people aspiring to work in an international and intercultural environment, both in global corporations and companies operating on domestic markets. The course addresses two key challenges and, at the same time, interests of the labor market, namely it develops the competencies of functioning in the digital environment, industry 4.0 or the Internet, as well as the ability to analyse and evaluate the operation of an organisation with emphasis on increasing efficiency. Contemporary business success is built on a synergistic combination of creativity with critical thinking, innovation, analytical view, and empathy, with the agility to make accurate decisions. In all these areas, access to reliable data and information becomes a key element. In the age of fake news, the ability to assess a situation based on credible data determines the effectiveness of management.
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
Absolwenci studiów licencjackich (równorzędnych) i magisterskich (równorzędnych) wszystkich kierunków studiów przyjmowani będą na podstawie pisemnego opracowania na wskazany temat oraz rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim. W przypadku zbyt dużej liczby kandydatów, którzy pozytywnie przejdą rozmowę kwalifikacyjną, kolejnym kryterium naboru będzie konkurs dyplomów. Dziekan może odstąpić od konkursu dyplomów.
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Rekrutacja
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51