Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki
ul.Matejki 22/26,
90-237
Łódź
woj.lódzkie
tel. (42) 635-50-51
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Zarządzanie Apteką
Kategoria: Zarządzanie
Tryb: studia podyplomowe
Czas trwania (semestry): 2
Opis kierunku | AA | zwiń |
Adresaci studiów
Program skierowany jest dla kadry menedżerskiej sektora farmaceutycznego, w tym właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz pracowników firm farmaceutycznych zatrudnionych w dywizjach sprzedaży lub aspirujących do stanowisk Sales / Product Manager, Area Sales Manager lub Field Force Manager, przedstawicieli medycznych, farmaceutycznych i handlowych.
Cel studiów
Celem studiów podyplomowych jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności koniecznych w zarządzaniu w branży farmaceutycznej i stworzenie wysoko wykwalifikowanych menedżerów.
Program powstał w odpowiedzi na potrzebę uzupełnienia wiedzy osób związanych zawodowo z sektorem farmacji o aspekty związane z kierowaniem apteką jako przedsiębiorstwem przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeby wypełniania misji farmaceuty. Jest ona nie tylko obwarowana zasadami etyki i przepisami prawa farmaceutycznego, ale też wymaga określonego podejścia do klientów apteki, którym są pacjenci. Uczestnicy zdobywają i rozwijają kompetencje niezbędne do sprawnego i efektywnego funkcjonowania na wysoce konkurencyjnym rynku, zarządzania personelem i budowania długofalowych relacji z pacjentem. Kadra złożona z doświadczonych praktyków rynku farmaceutycznego oraz wykładowców akademickich i nowoczesne techniki kształcenia, oparte na analizie studiów przypadku, praktycznych ćwiczeniach i symulacjach biznesowych, dostarczą uczestnikom narzędzi użytecznych w konkretnych sytuacjach zawodowych.
Program skierowany jest dla kadry menedżerskiej sektora farmaceutycznego, w tym właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz pracowników firm farmaceutycznych zatrudnionych w dywizjach sprzedaży lub aspirujących do stanowisk Sales / Product Manager, Area Sales Manager lub Field Force Manager, przedstawicieli medycznych, farmaceutycznych i handlowych.
Cel studiów
Celem studiów podyplomowych jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności koniecznych w zarządzaniu w branży farmaceutycznej i stworzenie wysoko wykwalifikowanych menedżerów.
Program powstał w odpowiedzi na potrzebę uzupełnienia wiedzy osób związanych zawodowo z sektorem farmacji o aspekty związane z kierowaniem apteką jako przedsiębiorstwem przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeby wypełniania misji farmaceuty. Jest ona nie tylko obwarowana zasadami etyki i przepisami prawa farmaceutycznego, ale też wymaga określonego podejścia do klientów apteki, którym są pacjenci. Uczestnicy zdobywają i rozwijają kompetencje niezbędne do sprawnego i efektywnego funkcjonowania na wysoce konkurencyjnym rynku, zarządzania personelem i budowania długofalowych relacji z pacjentem. Kadra złożona z doświadczonych praktyków rynku farmaceutycznego oraz wykładowców akademickich i nowoczesne techniki kształcenia, oparte na analizie studiów przypadku, praktycznych ćwiczeniach i symulacjach biznesowych, dostarczą uczestnikom narzędzi użytecznych w konkretnych sytuacjach zawodowych.
Opłaty | AA | zwiń |
5900 zł – w jednej lub dwóch ratach przed rozpoczęciem każdego semestru (+ odrębnie opłata za świadectwo ukończenia studiów 30 zł).
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Rekrutacja
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51