Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie

ul.Rynek 9, 33-100 Tarnów
woj.małopolskie
tel. (014) 688-00-13
fax. (014) 688-00-10
  • Stacjonarne
  • Niestacjonarne
  • Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia zaoczne - studia zaoczne, studia wieczorowe - studia wieczorowe, studia zaoczne i studia wieczorowe - studia zaoczne i studia wieczorowe

Kierunek: Pedagogika - studia licencjackie

Wydział: Zarządzania i Turystyki

Opis kierunku

AAzwiń
Specjalność: Pedagogika społeczno-opiekuńcza

W trakcie studiów na kierunku pedagogika (specjalność: pedagogika społeczno-opiekuńcza) student przygotowuje się do zawodu pedagoga - specjalisty w tych obszarach rzeczywistości społecznej, w których potrzebna jest profesjonalna pomoc (występuje niewydolność w funkcjonowaniu osobniczym i społecznym człowieka, między innymi z powodu ubóstwa, bezrobocia, niepełnosprawności, starości, bezradności, pojawiają się problemy opiekuńczo-wychowawcze).

Ukończenie studiów w zakresie pedagogiki daje przyszłym absolwentom możliwości zatrudnienia w instytucjach środowiska lokalnego, prowadzących działalność na rzecz dziecka i rodziny (przedszkola, szkoły, instytucje organizujące czas wolny dzieciom i młodzieży, placówki interwencyjne, socjalizacyjne, opiekuńcze), a także sprawujących opiekę nad osobami starszymi, zniedołężniałymi i uzależnionymi (szpitale, hospicja, domy pomocy społecznej, domy dziennego pobytu dla osób starszych, ośrodki dla osób bezdomnych, ośrodki dla osób uzależnionych). Absolwenci tego kierunku mogą również podjąć pracę w instytucjach zajmujących się sprawami zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, oraz organizacjach pozarządowych, zajmujących się problemami opieki społecznej.

Absolwent studiów pierwszego stopnia otrzymuje tytuł zawodowy licencjata i jest przygotowany do podjęcia studiów drugiego stopnia.

Zasady rekrutacji

AAzwiń
  • kandydaci po "nowej" maturze: złożenie kompletnych dokumentów;

  • kandydaci po "starej" maturze: złożenie kompletnych dokumentów oraz rozmowa kwalifikacyjna dla tych osób, u których średnia z matury wynosi 3,0 i poniżej


Wymagane dokumenty:

  • formularze uczelniane (wypełnione) [formularze rekrutacyjne można pobrać ze strony www uczelni lub zakupić wraz z teczką w Dziale Nauczania (ul. Szeroka 9, p. 3) w cenie 1 zł]

  • świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis dokonany przez szkołę oraz kserokopia tego dokumentu)

  • świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał lub odpis dokonany przez szkoły oraz kserokopia tego dokumentu)

  • orzeczenie lekarskie (aktualne) o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki na studiach wyższych

  • cztery (4) fotografie w formacie 42x30 mm zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem kandydata)

  • kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)

  • kserokopia książeczki wojskowej - mężczyźni - (strony ze zdjęciem i danymi osobowymi oraz z adnotacją WKU)

  • kserokopia dowodu wpłaty na kwotę 50,00 zł tytułem opłaty kwalifikacyjnej


Uwaga! Przy składaniu dokumentów należy okazać dowód osobisty, książeczkę wojskową (mężczyźni) oraz oryginał dowodu wpłaty 50 zł.

Terminy rekrutacyjne

AAzwiń
Terminy rekrutacji na studia pierwszego i drugiego stopnia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym:

do 30 września 2009 roku.

Opłaty

AAzwiń
Opłata kwalifikacyjna* - 50,00 zł

Opłata wpisowa** - 300,00 zł

Czesne miesięczne (płatne przez 10 miesięcy w roku***) - 340,00 zł

*opłata jednorazowa wnoszona przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych
** opłata jednorazowa wnoszona po otrzymaniu przez kandydata pisemnej decyzji o przyjęciu na studia
*** przy wpłacie czesnego za semestr (5 miesięcy) z góry tj. do 1 października w semestrze zimowym oraz do 1 marca w semestrze letnim (liczy się data zaksięgowania wpłaty na koncie MWSE) kwota czesnego jest niższa o 5%; przy wpłacie za rok z góry tj. do 1 października (w przypadku studentów zaczynających studia w semestrze zimowym) oraz do 1 marca (dla studentów zaczynających studia w semestrze letnim) kwota czesnego jest obniżana o 10%

Wpłat należy dokonywać na konto Uczelni: PKO S.A. 33 12405194 1111 0000 5246 7190

Dziekanat/sekretariat

AAzwiń
Dziekanat Wydziału Zarządzania i Turystyki

33-100 Tarnów, ul. Szeroka 9, p.2 (parter)
tel. (14) 688 00 14 w. 515 do 518
e-mail: dziekanat@mwse.edu.pl

Godziny otwarcia:

Pn: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Wt: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Śr: nieczynne
cz: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Pt: 10:00-12:00 i 14:00-17:00

Dziekanat zajmuje się obsługą administracyjną procesu dydaktycznego: prowadzi rejestr studentów, przechowuje dokumentację studenta, wydaje indeksy, legitymacje, zaświadczenie o pobieraniu nauki do WKU, ZUS zakładu pracy itp. W Dziekanacie przyjmowane są podania dotyczące toku studiów, indeksy do zaliczenia semestru, wydawane są karty egzaminacyjne. Pracownicy Dziekanatu udzielają wszelkich informacji dotyczących toku studiów.