Uczelnia Jana Wyżykowskiego
ul.Odrodzenia 21,23,
59-300
Lubin
woj.dolnośląskie
tel. (76) 749-89-29
fax. (76) 749-89-28
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Zarządzanie - studia magisterskie
Tryb: studia niestacjonarne
Wydział: Zarządzania i Nauk Społecznych
Opis kierunku | AA | zwiń |
Dla absolwentów studiów I stopnia, zarówno inżynierskich jak i licencjackich, a także dla tych, którzy po jednolitych studiach magisterskich chcą zdobyć wiedzę oraz nowe umiejętności i kompetencje społeczne, przygotowaliśmy studia II stopnia na kierunku Zarządzanie o profilu praktycznym. Dzięki ukończeniu tych studiów w UZZM absolwent uzyska tytuł zawodowy magistra oraz zdobędzie szereg niezwykle przydatnych w pracy zawodowej kompetencji.
Specjalności:
- Zarządzanie w Przemyśle
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
- Zarządzanie w Administracji
- Zarządzanie Jakością i Środowiskiem
Specjalności:
- Zarządzanie w Przemyśle
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
- Zarządzanie w Administracji
- Zarządzanie Jakością i Środowiskiem
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
Zasady rekrutacji
By ubiegać się o przyjęcie na nasze studia II stopnia (magisterskie) należy mieć ukończone co najmniej studia pierwszego stopnia – z dowolnego kierunku. Studenci, którzy podejmą naukę na studiach II stopnia nie będą musieli zaliczać żadnych różnic programowych.
Nabór odbywa się bez egzaminów wstępnych.
Rekrutacja rozpoczyna się od 18 maja br. i potrwa do wyczerpania limitu miejsc.
Zobacz jakie umiejętności, wiedzę i kompetencje powinieneś posiadać w momencie podejmowania studiów II stopnia- zobacz >>
Dział rekrutacji mieści się w sekretariacie Uczelni przy ul. Odrodzenia 21, 23 w pokoju 114.
Szczegółowe informacje o aktualnie prowadzonej rekrutacji można uzyskać pod numerem telefonu 76 749 89 29 i e-mailowo: uzzm@uzzm.pl, w godzinach pracy sekretariatu.
Dokumenty
Kandydaci na studia powinni przedłożyć w sekretariacie Uczelni:
- świadectwo dojrzałości – oryginał i kserokopię (matura stara lub nowa w zakresie podstawowym lub rozszerzonym z dowolnych przedmiotów),
- kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej (w przypadku kandydatów z nową maturą), a oryginał do wglądu,
- dyplom ukończenia studiów wyższych*
- podanie o przyjęcie na studia,
- kwestionariusz osobowy,
- 2 zdjęcia podpisane na odwrocie (fotografie o wymiarach 35 x 45 mm, lewy półprofil, z widocznym lewym uchem – bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami),
- aktualne zdjęcie cyfrowe, spełniające następujące wymagania techniczne: format JPEG, stosunek wysokości do szerokości 5:4, wymiary zdjęcia: 236 (szerokość) x 295(wysokość) pikseli, preferowana rozdzielczość to 300 dpi, rozmiar pliku nie powinien przekraczać 50KB,
- poświadczenie wpłaty zaliczki na poczet czesnego,
- kserokopię dowodu osobistego (oryginał do wglądu),
- zaświadczenie, potwierdzające miejsce zameldowania kandydata (tylko w przypadku braku miejsca zameldowania w dowodzie osobistym).
*Kandydaci oczekujący na wydanie dyplomu, do czasu jego otrzymania, powinni złożyć zaświadczenie o ukończeniu studiów zawierające ocenę na dyplomie oraz datę egzaminu dyplomowego.
By ubiegać się o przyjęcie na nasze studia II stopnia (magisterskie) należy mieć ukończone co najmniej studia pierwszego stopnia – z dowolnego kierunku. Studenci, którzy podejmą naukę na studiach II stopnia nie będą musieli zaliczać żadnych różnic programowych.
Nabór odbywa się bez egzaminów wstępnych.
Rekrutacja rozpoczyna się od 18 maja br. i potrwa do wyczerpania limitu miejsc.
Zobacz jakie umiejętności, wiedzę i kompetencje powinieneś posiadać w momencie podejmowania studiów II stopnia- zobacz >>
Dział rekrutacji mieści się w sekretariacie Uczelni przy ul. Odrodzenia 21, 23 w pokoju 114.
Szczegółowe informacje o aktualnie prowadzonej rekrutacji można uzyskać pod numerem telefonu 76 749 89 29 i e-mailowo: uzzm@uzzm.pl, w godzinach pracy sekretariatu.
Dokumenty
Kandydaci na studia powinni przedłożyć w sekretariacie Uczelni:
- świadectwo dojrzałości – oryginał i kserokopię (matura stara lub nowa w zakresie podstawowym lub rozszerzonym z dowolnych przedmiotów),
- kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej (w przypadku kandydatów z nową maturą), a oryginał do wglądu,
- dyplom ukończenia studiów wyższych*
- podanie o przyjęcie na studia,
- kwestionariusz osobowy,
- 2 zdjęcia podpisane na odwrocie (fotografie o wymiarach 35 x 45 mm, lewy półprofil, z widocznym lewym uchem – bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami),
- aktualne zdjęcie cyfrowe, spełniające następujące wymagania techniczne: format JPEG, stosunek wysokości do szerokości 5:4, wymiary zdjęcia: 236 (szerokość) x 295(wysokość) pikseli, preferowana rozdzielczość to 300 dpi, rozmiar pliku nie powinien przekraczać 50KB,
- poświadczenie wpłaty zaliczki na poczet czesnego,
- kserokopię dowodu osobistego (oryginał do wglądu),
- zaświadczenie, potwierdzające miejsce zameldowania kandydata (tylko w przypadku braku miejsca zameldowania w dowodzie osobistym).
*Kandydaci oczekujący na wydanie dyplomu, do czasu jego otrzymania, powinni złożyć zaświadczenie o ukończeniu studiów zawierające ocenę na dyplomie oraz datę egzaminu dyplomowego.