- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Kategoria: Zarządzanie
Tryb: studia podyplomowe
Czas trwania (semestry): 2
Wydział: Wydział Ekonomiczno-Inżynieryjny
Opis kierunku | AA | zwiń |
Celem studiów jest poszerzenie wiedzy dotyczącej aspektów zarządzania kryzysowego ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, czyli zasobów ludzkich, materiałowych
i sprzętowych. Ponadto studia umożliwią poszerzenie wiedzy dotyczącej organizacji procesów nadawania świadczeń osobistych i rzeczowych przy uwzględnieniu działania
w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia ludzkiego oraz zaznajomienie z metodologią postępowania w sytuacjach wprowadzenia stanów nadzwyczajnych.
i sprzętowych. Ponadto studia umożliwią poszerzenie wiedzy dotyczącej organizacji procesów nadawania świadczeń osobistych i rzeczowych przy uwzględnieniu działania
w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia ludzkiego oraz zaznajomienie z metodologią postępowania w sytuacjach wprowadzenia stanów nadzwyczajnych.
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
Rekrutacja na studia krok po kroku:
1.W pierwszym kroku należy zarejestrować się elektronicznie w zakładce Rejestracja on-line klikając w link - wypełnij formularz
2.Kolejnym etapem jest złożenie dokumentów w terminie od 1 czerwca do końca września w Sekcji Informacji o Uczelni i Rekrutacji
Wymagane dokumenty:
-wzór nadruku na teczkędyplom studiów I lub II stopnia (wraz z kserokopią)
-kserokopia dowodu osobistego
-2 zdjęcia legitymacyjne (35x45mm)
-dowód wniesienia opłaty rejestracyjnej, na poczet czesnego 150 zł
-Opłatę rejestracyjną oraz czesne za studia podyplomowe należy wpłacić na indywidualny numer konta słuchacza wygenerowany podczas rejestracji on-line.
1.W pierwszym kroku należy zarejestrować się elektronicznie w zakładce Rejestracja on-line klikając w link - wypełnij formularz
2.Kolejnym etapem jest złożenie dokumentów w terminie od 1 czerwca do końca września w Sekcji Informacji o Uczelni i Rekrutacji
Wymagane dokumenty:
-wzór nadruku na teczkędyplom studiów I lub II stopnia (wraz z kserokopią)
-kserokopia dowodu osobistego
-2 zdjęcia legitymacyjne (35x45mm)
-dowód wniesienia opłaty rejestracyjnej, na poczet czesnego 150 zł
-Opłatę rejestracyjną oraz czesne za studia podyplomowe należy wpłacić na indywidualny numer konta słuchacza wygenerowany podczas rejestracji on-line.
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Biuro Informacji i Rekrutacji
Telefon: (32) 20 79 201/211
E-mail: rekrutacja@gallus.pl
Studia stacjonarne
Telefon: (032) 207-92-34
Studia niestacjonarne
Telefon: (032) 207-92-16
Telefon: (32) 20 79 201/211
E-mail: rekrutacja@gallus.pl
Studia stacjonarne
Telefon: (032) 207-92-34
Studia niestacjonarne
Telefon: (032) 207-92-16