Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
ul.Al. prof. Sylwestra Kaliskiego 7,
85-796
Bydgoszcz
woj.kujawsko-pomorskie
tel. (52) 374-94-11
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
Kierunek: Zarządzanie - studia inżynierskie
Tryb: studia niestacjonarne
Wydział: Wydział Zarządzania
Opis kierunku | AA | zwiń |
Co będziesz studiował - na pierwszych semestrach spotkasz się z przedmiotami humanistycznymi, w tym dotyczącymi ochrony własności intelektualnej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Czekają na Ciebie 4 semestry języka obcego i 2 na zajęcia z wychowania fizycznego. Najpierw poznasz podstawy technologii informacyjnej tj. technik informatycznych, przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych, grafiki menedżerskiej i/lub prezentacyjnej etc., a potem przedmioty podstawowe dla kierunku zarządzanie - a więc podstawy zarządzania, organizacji, mikroekonomii, finansów, prawa, matematyki i statystyki opisowej. W skład treści programowych przedmiotów najważniejszych (kierunkowych) dla kierunku zarządzanie wchodzą zagadnienia związane z zachowaniami organizacyjnymi, zarządzaniem projektami, zasobami ludzkimi i jakością, informatyką w zarządzaniu, marketingiem i badaniami marketingowymi, rachunkowością finansową i finansami przedsiębiorstwa, procesami informacyjnymi w zarządzaniu, bezpieczeństwem publicznym, dowodzeniem, operacjami i technikami operacyjnymi.
Specjalności, specjalności, specjalności - na studiach masz do wyboru jedną z czterech specjalności: zarządzanie w gospodarce żywnościowej lub zarządzanie w przedsiębiorstwie przemysłowym lub zarządzanie w administracji lub zarządzanie w handlu i usługach.
Gdzie i jaka czeka Cię praca - po ukończeniu studiów jesteś przygotowany do pracy w charakterze specjalisty organizacji i zarządzania oraz menedżera/ kierownika średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach lub kierownika/dowódcy zespołu w strukturach bezpieczeństwa państwa, a także do prowadzenia własnej działalności.
Specjalności, specjalności, specjalności - na studiach masz do wyboru jedną z czterech specjalności: zarządzanie w gospodarce żywnościowej lub zarządzanie w przedsiębiorstwie przemysłowym lub zarządzanie w administracji lub zarządzanie w handlu i usługach.
Gdzie i jaka czeka Cię praca - po ukończeniu studiów jesteś przygotowany do pracy w charakterze specjalisty organizacji i zarządzania oraz menedżera/ kierownika średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach lub kierownika/dowódcy zespołu w strukturach bezpieczeństwa państwa, a także do prowadzenia własnej działalności.
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
Rekrutacja odbywa się poprzez system internetowy Rekrutacja on-line dostępny pod adresem: rekrutacja.utp.edu.pl.
Kandydat ubiegający się o przyjęcie na I rok studiów zobowiązany jest złożyć w teczce tekturowej z opisem (imię i nazwisko, wydział, kierunek, forma i rodzaj studiów) komplet dokumentów zawierający:
- ankietę osobową zawierającą zdjęcie kandydata - wydrukowaną z systemu IRK i podpisaną,
- kserokopia świadectwa dojrzałości (przy składaniu dokumentów należy okazać oryginał/odpis celem potwierdzenia kopii przez uczelnię) albo świadectwo dojrzałości z ewentualnym aneksem lub zaświadczeniem o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów,
- 1 aktualną fotografię papierową zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- 1 fotografię w formie elektronicznej o rozmiarach co najmniej 300x375 pikseli odpowiedniej jakości (format JPG), maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem 50 KB. Zdjęcie elektroniczne powinno być takie samo (identyczne) ze zdjęciem papierowym dostarczanym na uczelnię z pozostałymi dokumentami, zdjęcie należy samodzielnie umieścić w IRK,
- dowód dokonania opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na I rok studiów w UTP,
- dyplom/zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty uznanej olimpiady przedmiotowej stopnia centralnego w oryginale — dotyczy laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych stopnia centralnego,
- dyplom/zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata ogólnopolskiego lub międzynarodowego konkursu w oryginale,
- dokument potwierdzający umiejętności językowe w zakresie języka angielskiego dla kierunków prowadzonych w języku angielskim.
Szczegółowe zasady rekrutacji znajdują się w uchwałach rekrutacyjnych 2019/2020
Kandydat ubiegający się o przyjęcie na I rok studiów zobowiązany jest złożyć w teczce tekturowej z opisem (imię i nazwisko, wydział, kierunek, forma i rodzaj studiów) komplet dokumentów zawierający:
- ankietę osobową zawierającą zdjęcie kandydata - wydrukowaną z systemu IRK i podpisaną,
- kserokopia świadectwa dojrzałości (przy składaniu dokumentów należy okazać oryginał/odpis celem potwierdzenia kopii przez uczelnię) albo świadectwo dojrzałości z ewentualnym aneksem lub zaświadczeniem o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów,
- 1 aktualną fotografię papierową zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- 1 fotografię w formie elektronicznej o rozmiarach co najmniej 300x375 pikseli odpowiedniej jakości (format JPG), maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem 50 KB. Zdjęcie elektroniczne powinno być takie samo (identyczne) ze zdjęciem papierowym dostarczanym na uczelnię z pozostałymi dokumentami, zdjęcie należy samodzielnie umieścić w IRK,
- dowód dokonania opłaty wnoszonej przez osobę ubiegającą się o przyjęcie na I rok studiów w UTP,
- dyplom/zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty uznanej olimpiady przedmiotowej stopnia centralnego w oryginale — dotyczy laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych stopnia centralnego,
- dyplom/zaświadczenie o uzyskaniu tytułu laureata ogólnopolskiego lub międzynarodowego konkursu w oryginale,
- dokument potwierdzający umiejętności językowe w zakresie języka angielskiego dla kierunków prowadzonych w języku angielskim.
Szczegółowe zasady rekrutacji znajdują się w uchwałach rekrutacyjnych 2019/2020
Terminy rekrutacyjne | AA | zwiń |
Rejestracja internetowa kandydatów na studia I i II stopnia na rok akademicki 2019/2020 rozpocznie się 3 czerwca 2019 r. i potrwa do 27 września 2019 r.
Szczegółowy terminarz oraz miejsce składania dokumentów są dostępne na stronie uczelni pod adresem www.utp.edu.pl.
Szczegółowy terminarz oraz miejsce składania dokumentów są dostępne na stronie uczelni pod adresem www.utp.edu.pl.
Opłaty | AA | zwiń |
Opłatę rekrutacyjną należy wnieść na konto indywidualne, wyświetlone po zakończeniu rejestracji internetowej
Kandydaci wnoszą opłatę za przeprowadzenie rekrutacji, wysokość tej opłaty jest określona w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów i wynosi 85 zł, a w przypadku konieczności sprawdzenia uzdolnień artystycznych opłata wynosi 150 zł. Zasady wnoszenia oraz ewentualnych zwrotów i zwolnień z opłaty za przeprowadzenie rekrutacji ustala rektor w odrębnym zarządzeniu.
Studia stacjonarne są bezpłatne. Informację na temat aktualnych opłat za studia niestacjonarne można znaleźć na stronie internetowej uczelni.
Kandydaci wnoszą opłatę za przeprowadzenie rekrutacji, wysokość tej opłaty jest określona w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów i wynosi 85 zł, a w przypadku konieczności sprawdzenia uzdolnień artystycznych opłata wynosi 150 zł. Zasady wnoszenia oraz ewentualnych zwrotów i zwolnień z opłaty za przeprowadzenie rekrutacji ustala rektor w odrębnym zarządzeniu.
Studia stacjonarne są bezpłatne. Informację na temat aktualnych opłat za studia niestacjonarne można znaleźć na stronie internetowej uczelni.
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Wydział Zarządzania:
ul. Fordońska 430
85-790 Bydgoszcz
e-mail: dzwz@utp.edu.p
Dziekanat czynny dla studentów
Studia stacjonarne:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 10:00 - 13:00
Studia niestacjonarne:
sobota wg terminów zjazdów 8:00 - 12:00
ul. Fordońska 430
85-790 Bydgoszcz
e-mail: dzwz@utp.edu.p
Dziekanat czynny dla studentów
Studia stacjonarne:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 10:00 - 13:00
Studia niestacjonarne:
sobota wg terminów zjazdów 8:00 - 12:00