Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki
ul.Matejki 22/26,
90-237
Łódź
woj.lódzkie
tel. (42) 635-50-51
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Praktyczne Zastosowania Design Thinking w Organizacjach
Kategoria: Zarządzanie
Tryb: studia podyplomowe
Czas trwania (semestry): 2
Opis kierunku | AA | zwiń |
Studia adresowane są do osób zainteresowanych problematyką Design Thinking, chętnych do rozwijania umiejętności niestandardowego i innowacyjnego rozwiązywania realnych problemów, gotowych do podejmowania ciekawych wyzwań, poszukiwania nowych rozwiązań, współpracę w multidyscyplinarnych zespołach, aktywną wymianę wiedzy i doświadczeń z uwzględnianiem wielu punktów widzenia oraz perspektyw.
Cele studiów
- przekazanie wiedzy na temat Design Thinking oraz kierunków rozwoju dyscypliny,
- rozwój umiejętności posługiwania się metodami i technikami Design Thinking,
- rozwój umiejętności pracy w zespołach multidyscyplinarnych,
- dostarczenie wiedzy na temat mechanizmów działania Design Thinking i jego interdyscyplinarności,
- rozwinięcie kompetencji myślenia projektowego, kreatywnego,
- wzmocnienie postawy proaktywnego wyznaczania celów, poszukiwania lub generowania rozwiązań i niestandardowego podchodzenia do problemów,
- przekazanie wiedzy i rozwój umiejętności biznesowych potrzebnych przy tworzeniu, a następnie realizowaniu projektów powstałych w oparciu o metodykę Design Thinking.
Cele studiów
- przekazanie wiedzy na temat Design Thinking oraz kierunków rozwoju dyscypliny,
- rozwój umiejętności posługiwania się metodami i technikami Design Thinking,
- rozwój umiejętności pracy w zespołach multidyscyplinarnych,
- dostarczenie wiedzy na temat mechanizmów działania Design Thinking i jego interdyscyplinarności,
- rozwinięcie kompetencji myślenia projektowego, kreatywnego,
- wzmocnienie postawy proaktywnego wyznaczania celów, poszukiwania lub generowania rozwiązań i niestandardowego podchodzenia do problemów,
- przekazanie wiedzy i rozwój umiejętności biznesowych potrzebnych przy tworzeniu, a następnie realizowaniu projektów powstałych w oparciu o metodykę Design Thinking.
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
Kandydaci zobowiązani są do złożenia w sekretariacie studiów podyplomowych (p. 114) kompletu dokumentów, na który składają się:
odpis lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez UŁ kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia,
wypełniony kwestionariusz osobowy,
jedno zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm,
skierowanie z zakładu pracy, jeżeli będzie on finansował koszty studiów
kserokopia Karty Absolwenta UŁ (oryginał do wglądu), jeśli kandydat posiada.
odpis lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez UŁ kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia,
wypełniony kwestionariusz osobowy,
jedno zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm,
skierowanie z zakładu pracy, jeżeli będzie on finansował koszty studiów
kserokopia Karty Absolwenta UŁ (oryginał do wglądu), jeśli kandydat posiada.
Opłaty | AA | zwiń |
6900 zł (+30 zł - opłata za świadectwo)
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Rekrutacja
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51