Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki
ul.Matejki 22/26,
90-237
Łódź
woj.lódzkie
tel. (42) 635-50-51
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Marketing - studia licencjackie
Tryb: studia stacjonarne
Opis kierunku | AA | zwiń |
Jeśli interesujecie się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce, studia na kierunku Marketing są właśnie dla Was. Interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć.
Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.
Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.
Wybrane przedmioty realizowane w trakcie studiów
Badania marketingowe
Zachowania nabywców
Nowoczesne technologie w marketingu
Marketing międzynarodowy
eCommerce
Podstawy działalności biznesowej
Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.
Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.
Wybrane przedmioty realizowane w trakcie studiów
Badania marketingowe
Zachowania nabywców
Nowoczesne technologie w marketingu
Marketing międzynarodowy
eCommerce
Podstawy działalności biznesowej
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
konkurs świadectw:
Przedmiot obowiązkowy: język obcy nowożytny
Przedmiot wymagany do wyboru: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka
Przedmiot niewymagany do wyboru: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS
Przedmiot obowiązkowy: język obcy nowożytny
Przedmiot wymagany do wyboru: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka
Przedmiot niewymagany do wyboru: biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Rekrutacja
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51
e-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl
tel. 42 635 50 51