VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

ul.Arabska 7A, 03-977 Warszawa
woj.mazowieckie
tel. (+48) 506 561 999
  • Stacjonarne
  • Niestacjonarne
  • Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia zaoczne - studia zaoczne, studia wieczorowe - studia wieczorowe, studia zaoczne i studia wieczorowe - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
studia podyplomowe - niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet

Kierunek: Wzornictwo - studia licencjackie

Opis kierunku

AAzwiń
ŁĄCZYMY TRZY OBSZARY KSZTAŁCENIA: PROJEKTOWANIE, TECHNOLOGIĘ, MANAGEMENT.

Trwające siedem semestrów studia FASHION DESIGN, TECHNOLOGY & MANAGEMENT w VIAMODA INDUSTRIAL profesjonalnie przygotowują do podejmowania wyzwań zawodowych oraz kontynuowania nauki na studiach magisterskich. Bogata oferta studiów projektowania mody pozwala każdemu studentowi wybrać optymalną ścieżkę nauki i kariery zawodowej. Nowatorski program studiów obejmuje połączenie trzech profili kształcenia.

W trakcie pierwszych 3 semestrów studenci zdobywają podstawy:

- historii, rozwoju i kontekstu społeczno-kulturowego mody;
- twórczego, kreatywnego, plastycznego myślenia i działania;
- znajomości organizacji branży modowej od projektu po produkcję i sprzedaż;
- znajomości struktury i przemian rynku mody;
- rozpoznawania i badania trendów i innowacji;
- rozpoznawania własnej ścieżki kariery w sektorach mody.



SPECJALIZACJE NA KIERUNKU WZORNICTWO

1) PROJEKTOWANIE UBIORU I ZARZĄDZANIE TECHNOLOGIĄ (dzienne i zaoczne)

Specjalizacja dedykowana głównie projektantom, ludziom kreatywnym, o plastycznych uzdolnieniach, chcącym znaleźć swoje miejsce na rynku pracy w pracowniach projektowych, działach przygotowania produkcji, tam gdzie tworzone są koncepcje nowych produktów i powstają kolekcje odzieży. Nasi studenci poznają procesy projektowe i realizują je samodzielnie z synergicznym wsparciem wiedzy technologicznej i managersko – marketingowej, innowacyjnych działań, świadomości trendów modowych i technologicznych - produktowych i projektowych. Wykorzystują w swoich działaniach technologie IT i profesjonalne programy wsparcia z obszaru CAD.

Ta specjalność dedykowana jest również przyszłym managerom produktu, tym których interesuje projektowanie połączone z zarządzaniem całym cyklem "życia" produktu - od pomysłu, poprzez projekt z pełną dokumentacją do wytworzenia i wprowadzenia na rynek. W procesie dydaktycznym kładziemy nacisk na aspekty estetyczne, design, modę, ale również inżynierskie: świadomość technologii przemysłowych, inżynierii materiałowej, organizacji procesów wytwórczych w branży, dokumentacji projektowej i produkcyjnej, jakości wyrobów i jej kontroli, odbioru produkcji oraz wprowadzania produktów na rynek wraz z elementami marketingu i efektywności ekonomicznej. Dajemy szansę nawiązania profesjonalnych kontaktów z firmami produkującymi odzież i ze specjalistami pracującymi na rzecz przemysłu mody.

2) KOMUNIKACJA W MODZIE I PROJEKTOWANIE MARKI (dzienne i zaoczne)

Specjalizacja dedykowana głównie przyszłym brand managerom i specjalistom od komunikacji w branży mody. Studenci osiągają głębokie i twórcze rozumienie społecznego zjawiska mody. Nabywają umiejętności kreowania i zarządzania marką modową, tworzenia jej tożsamości i widoczności - rozpoznawalności przez potencjalnych klientów na rynku. W czasie studiów uczymy projektowania instrumentów i systemów komunikacji oraz promocji firm i marek modowych, kampanii reklamowych, opracowań graficznych i fotograficznych, działań w przestrzeni internetowej (e-commerce, e-marketing). Nasi studenci uczą się organizacji eventów modowych, odpowiednich do zamierzonego celu promocyjnego, rodzaju i poziomu brandu, budżetu oraz oczekiwań grupy docelowej.

Wykłady i ćwiczenia z uznanymi praktykami - profesjonalistami pozwalają poznać fachowy język, zjawiska rządzące branżą oraz stawać się świadomymi krytykami lub skutecznymi promotorami mody. Dajemy możliwość samodzielnego projektowania otoczenia kolekcji i przestrzeni sprzedaży - elementów stylizacji i Visual Merchandisingu. Ale przede wszystkim oferujemy naszym studentom szansę zdobycia wielu kontaktów zawodowych i już w czasie studiów praktycznego sprawdzenia efektów posiadanej wiedzy oraz uzyskiwanych umiejętności.

ORGANIZACJA ROKU

Rok akademicki w VIAMODA INDUSTRIAL rozpoczyna się 30 września 2013 i trwa do dnia 30 września 2014.

Zajęcia dydaktyczne odbywają się od października do czerwca, w systemie dwusemestralnym.

Zajęcia na studiach stacjonarnych (w j. polskim) odbywają się w siedzibie uczelni od poniedziałku do piątku.

Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się w cyklu 9 zjazdów sobotnio-niedzielnych w semestrze.

Zasady rekrutacji

AAzwiń
1) INFORMACJA

Przed dokonaniem rejestracji kandydat powinien zapoznać się z opisem wybranych studiów i sprawdzić zasady naboru.

2) REJESTRACJA

W celu rejestracji należy wypełnić 2 dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia,
- kwestionariusz osobowy.

3) PODPISANIE UMOWY

4) ZŁOŻENIE DOKUMENTÓW

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w Punkcie Rekrutacyjnym.

5) PREZENTACJA

Kandydat wraz z dokumentami lub bezpośrednio po ich przesłaniu powinien dostarczyć krótką autoprezentację zawierającą informację o swoich pracach, zainteresowaniach, ze szczególnym uwzględnieniem sztuki, kultury, technologii i biznesu. Prezentacja nie powinna przekraczać 50 MB i może być złożona za pomocą maila,lub osobiście za pośrednictwem poczty.

6) DECYZJA

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów i prezentacji, decyzję o przyjęciu na studia wydaje Komisja Rekrutacyjna.

Terminy rekrutacyjne

AAzwiń
6 maja - 30 września

Opłaty

AAzwiń
W roku akademickim 2014/2015 obowiązują poniżej zamieszczone opłaty za studia I stopnia

Polacy i cudzoziemcy z Kartą Polaka – studia stacjonarne i niestacjonarne

Opłata rekrutacyjna - 900 zł
Czesne w wysokości:

I rok studiów - 4950 zł/semestr
II rok studiów - 4950 zł/semestr
III rok studiów - 4950 zł/semestr
VII semestr - 5900 zł/semestr

Czesne za VII semestr zawiera koszty obrony pracy dyplomowej.

Czesne może być wnoszone w ratach miesięcznych, kwartalnych, semestralnych i rocznych. W przypadku wpłaty za cały rok studiów z góry, studentowi przysługuje bonifikata w wysokości 3%. Bonifikata przysługuje wyłącznie wówczas, jeżeli wpłata zostanie odnotowana na koncie bankowym Uczelni do 28 września.


Cudzoziemcy – studia stacjonarne i niestacjonarne

Oplata rekrutacyjna – 400 euro
Czesne w wysokości:

I rok studiów - 3500 euro/rok
II rok studiów - 3500 euro/rok
III rok studiów - 3500 euro/rok
VII semestr - 2500 euro/semestr

Czesne za VII semestr zawiera koszty obrony pracy dyplomowej.

Opłaty rekrutacyjnej należy dokonać przed podpisaniem umowy o świadczenie nauki.
Czesne powinno być uiszczane za cały rok nauki.

Dziekanat/sekretariat

AAzwiń
VIAMODA INDUSTRIAL

A : ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa- POLAND
E : rektorat@viamoda.edu.pl
T : +48 506 561 984

REKRUTACJA

E : rekrutacja@viamoda.edu.pl
T : +48 506 561 999