VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
ul.Arabska 7A,
03-977
Warszawa
woj.mazowieckie
tel. (+48) 506 561 999
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Produkt modowy, koncepcja i merchandising
Kategoria: Biznes
Tryb: studia podyplomowe
Czas trwania (semestry): 2
Opis kierunku | AA | zwiń |
O STUDIACH
Fashion merchandising, termin mało znany w Polsce, odnosi się do najbardziej wszechstronnej i odpowiedzialnej roli w branży modowej – specjalistów zarządzających kolekcją, łączących umiejętności pracy kreatywnej, wyboru i weryfikacji projektów lub gotowych produktów wraz z wiedzą techniczną oraz wnikliwą świadomością logistyki i wyników sprzedaży.
„Produkt modowy, koncepcja i merchandising” to jeden z najnowszych innowacyjnych kierunków podyplomowych Instytutu Viamoda, który rozwija ofertę kierunków dedykowanych sprofilowanemu kształceniu e dziedzinie mody, nigdy wcześniej w Polsce niedostępnych. Intensywne studia skierowane są do absolwentów i młodych profesjonalistów pragnących uzupełnić swoje wykształcenie o wiedzę z obszaru zarządzania asortymentem fashion – od planowania, poprzez organizowanie, monitorowanie i kontrolę do osiągnięcia zakładanego wyniku finansowego. Studia umożliwiają poszerzenie kompetencji zawodowych i zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku pracy, przygotowują do pełnienia funkcji Managera Produktu w branży fashion retail. Zajęcia prowadzi kadra profesjonalistów z praktycznym doświadczeniem. Część zajęć prowadzona jest w języku angielskim.
PARTNER
Partnerem dydaktycznym kierunku jest oddział florencki jednej z najważniejszych europejskich uczelni designu IED (Instituto Europeo di Design). Współpraca z IED dotyczy kształtowania programu dydaktycznego, korzystania z kadry włoskich specjalistów w ramach studiów oraz dodatkowe oferty wyjazdów edukacyjnych organizowanych przez IED. www.ied.edu/florence/home
CELE STUDIÓW
- Poszerzenie posiadanej wiedzy o zagadnienia z branży retail ukierunkowane na produkt fashion.
- Zdobycie kompleksowej wiedzy o zarządzaniu produktem dla modowego butiku, multibrandu czy sieci sklepów detalicznych od pomysłu na produkt do momentu jego sprzedaży.
CELE SZCZEGÓŁOWE
- efektywna organizacja procesu zarządzania asortymentem
- opracowanie strategii produktu w aspekcie rynku, potrzeb klienta oraz konkurencji
- planowanie finansowe i budżetowanie
- przygotowanie produktu i organizacja procesu zakupów
- znajomość podstaw logistyki inbound i outbound
- zarządzanie cenami i przecenami w odpowiedzi na konkurencyjność rynku
- rola marketingu i visual merchandisingu w procesie sprzedaży
- organizacja procesu sprzedaży w sposób umożliwiający realizację zaplanowanych celów biznesowych oraz strategicznych dla marki
ADRESACI
- absolwenci wydziałów ekonomii i zarządzania chcący sprofilować swoją karierę w dziedzinie mody
- absolwenci kierunków projektowych chcący pogłębić swoje kompetencje w dziedzinie zarządzania produktem
- specjaliści oraz liderzy działów produktowych w firmach modowych
Fashion merchandising, termin mało znany w Polsce, odnosi się do najbardziej wszechstronnej i odpowiedzialnej roli w branży modowej – specjalistów zarządzających kolekcją, łączących umiejętności pracy kreatywnej, wyboru i weryfikacji projektów lub gotowych produktów wraz z wiedzą techniczną oraz wnikliwą świadomością logistyki i wyników sprzedaży.
„Produkt modowy, koncepcja i merchandising” to jeden z najnowszych innowacyjnych kierunków podyplomowych Instytutu Viamoda, który rozwija ofertę kierunków dedykowanych sprofilowanemu kształceniu e dziedzinie mody, nigdy wcześniej w Polsce niedostępnych. Intensywne studia skierowane są do absolwentów i młodych profesjonalistów pragnących uzupełnić swoje wykształcenie o wiedzę z obszaru zarządzania asortymentem fashion – od planowania, poprzez organizowanie, monitorowanie i kontrolę do osiągnięcia zakładanego wyniku finansowego. Studia umożliwiają poszerzenie kompetencji zawodowych i zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku pracy, przygotowują do pełnienia funkcji Managera Produktu w branży fashion retail. Zajęcia prowadzi kadra profesjonalistów z praktycznym doświadczeniem. Część zajęć prowadzona jest w języku angielskim.
PARTNER
Partnerem dydaktycznym kierunku jest oddział florencki jednej z najważniejszych europejskich uczelni designu IED (Instituto Europeo di Design). Współpraca z IED dotyczy kształtowania programu dydaktycznego, korzystania z kadry włoskich specjalistów w ramach studiów oraz dodatkowe oferty wyjazdów edukacyjnych organizowanych przez IED. www.ied.edu/florence/home
CELE STUDIÓW
- Poszerzenie posiadanej wiedzy o zagadnienia z branży retail ukierunkowane na produkt fashion.
- Zdobycie kompleksowej wiedzy o zarządzaniu produktem dla modowego butiku, multibrandu czy sieci sklepów detalicznych od pomysłu na produkt do momentu jego sprzedaży.
CELE SZCZEGÓŁOWE
- efektywna organizacja procesu zarządzania asortymentem
- opracowanie strategii produktu w aspekcie rynku, potrzeb klienta oraz konkurencji
- planowanie finansowe i budżetowanie
- przygotowanie produktu i organizacja procesu zakupów
- znajomość podstaw logistyki inbound i outbound
- zarządzanie cenami i przecenami w odpowiedzi na konkurencyjność rynku
- rola marketingu i visual merchandisingu w procesie sprzedaży
- organizacja procesu sprzedaży w sposób umożliwiający realizację zaplanowanych celów biznesowych oraz strategicznych dla marki
ADRESACI
- absolwenci wydziałów ekonomii i zarządzania chcący sprofilować swoją karierę w dziedzinie mody
- absolwenci kierunków projektowych chcący pogłębić swoje kompetencje w dziedzinie zarządzania produktem
- specjaliści oraz liderzy działów produktowych w firmach modowych
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
ZASADY NABORU
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń, kompletu dokumentów i listu motywacyjnego. W liście prosimy ująć swoje zainteresowania, dotychczasowe doświadczenia zawodowe oraz opisać motywację do podjęcia nauki na Studiach.
I edycja – rekrutacja trwa do 20 września 2014, planowany termin rozpoczęcia zajęć to druga połowa października 2014.
Wymagane dokumenty:
- podpisany wydruk kwestionariusza osobowego dla kandydata na studia podyplomowe (pobierz kwestionariusz)
- podanie o przyjęcie na studia
- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (licencjackich lub magisterskich)
- 2 fotografie (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego)
- list motywacyjny
- kserokopia awersu i rewersu dowodu osobistego
- dowód wniesienia opłaty kwalifikacyjnej
Dokumenty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Rekrutacji VIAMODA Szkoła Wyższa
ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń, kompletu dokumentów i listu motywacyjnego. W liście prosimy ująć swoje zainteresowania, dotychczasowe doświadczenia zawodowe oraz opisać motywację do podjęcia nauki na Studiach.
I edycja – rekrutacja trwa do 20 września 2014, planowany termin rozpoczęcia zajęć to druga połowa października 2014.
Wymagane dokumenty:
- podpisany wydruk kwestionariusza osobowego dla kandydata na studia podyplomowe (pobierz kwestionariusz)
- podanie o przyjęcie na studia
- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (licencjackich lub magisterskich)
- 2 fotografie (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego)
- list motywacyjny
- kserokopia awersu i rewersu dowodu osobistego
- dowód wniesienia opłaty kwalifikacyjnej
Dokumenty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Rekrutacji VIAMODA Szkoła Wyższa
ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
Terminy rekrutacyjne | AA | zwiń |
TERMINY REKRUTACJI 2014
6 maja - 30 września
6 maja - 30 września
Opłaty | AA | zwiń |
Opłata rekrutacyjna: 200 zł
Opłata jednorazowa:
8800 zł - za dwa semestry - dotyczy roku akademickiego 2014/2015
Opłata ratalna:
- za pierwszy semestr: 4900 zł (płatne 7 dni od podpisania umowy)
- za drugi semestr: 4900 zł (płatne do 10 stycznia 2015r.)
Opłata jednorazowa:
8800 zł - za dwa semestry - dotyczy roku akademickiego 2014/2015
Opłata ratalna:
- za pierwszy semestr: 4900 zł (płatne 7 dni od podpisania umowy)
- za drugi semestr: 4900 zł (płatne do 10 stycznia 2015r.)
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
VIAMODA INDUSTRIAL
A : ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa- POLAND
E : rektorat@viamoda.edu.pl
T : +48 506 561 984
REKRUTACJA
E : rekrutacja@viamoda.edu.pl
T : +48 506 561 999
A : ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa- POLAND
E : rektorat@viamoda.edu.pl
T : +48 506 561 984
REKRUTACJA
E : rekrutacja@viamoda.edu.pl
T : +48 506 561 999