Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

ul.Sterlinga 26, 90-212 Łódź
woj.lódzkie
tel. (42) 631-58-00
  • Stacjonarne
  • Niestacjonarne
  • Podyplomowe
  • Przez internet
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia zaoczne - studia zaoczne, studia wieczorowe - studia wieczorowe, studia zaoczne i studia wieczorowe - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
studia podyplomowe - niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet

Kierunek: E-marketing (ONLINE)

Kategoria: Public Relations

Czas trwania (semestry): 2
Wydział: Centrum Kształcenia Podyplomowego

Opis kierunku

AAzwiń
CEL STUDIÓW
Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

ADRESACI
Studia są adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze internetu. Program jest polecany zarówno absolwentom studiów wyższych jak i specjalistom oraz menedżerom pragnących pozyskać wiedzę i nabyć kompetencje w zakresie szeroko pojętego marketingu i sprzedaży internetowej. Studia kładą duży nacisk na wykształcenie praktycznych umiejętności - stąd też prócz części wykładowej przewidziany jest szereg ćwiczeń i zadań indywidualnych oraz w grupach mających na celu nabycie kluczowych kompetencji w ramach e-marketingu. W szczególności jest polecany:
- specjalistom i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji
- specjalistom i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej
- kierownikom projektów (PM) w obszarze online
- dodatkowo: pracownikom działów Public Relations, HR oraz IT.

W PROGRAMIE
a) Digital Marketing i planowanie kampanii online od A do Z - pojęcia, liczby i skróty oraz wytyczne w zakresie definiowania strategii reklamy w internecie

- rynek reklamy i podmiotów interaktywnych + internauci

- kanały i narzędzia komunikacji online - przegląd narzędzi e-marketera krok po kroku

- modele zakupu/emisji reklamy

+ planowanie promocji online - od celów/KPI i definiowania target grupy do planowania

Zasady rekrutacji

AAzwiń
WYMAGANE DOKUMENTY:

- dyplom ukończenia studiów
- formularz zgłoszeniowy
- kserokopia dowodu osobistego

Terminy rekrutacyjne

AAzwiń
Rekrutacja prowadzona jest dwa razy w roku w terminach:

• czerwiec-wrzesień - Rekrutacja na semestr zimowy
• styczeń-luty - Rekrutacja na semestr letni

Dziekanat/sekretariat

AAzwiń
Centrum Kształcenia Podyplomowego
ul. Sterlinga 26, pokój K 019
90-212 Łódź

telefony: 42 29 95 637, 42 63 15 039, 42 29 95 633 (wtorek - piątek: 7.30 - 16.00)

w sprawach finansowych: 42 29 95 608 (wtorek - piątek: 7.30 - 15.30)

e-mail: ckp@ahe.lodz.pl
www.ckp.ahe.lodz.pl