Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
ul.Rynek 9,
33-100
Tarnów
woj.małopolskie
tel. (014) 688-00-13
fax. (014) 688-00-10
- Stacjonarne
- Niestacjonarne
- Podyplomowe
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
studia I stopnia
studia II stopnia
studia jednolite
- studia zaoczne, - studia wieczorowe, - studia zaoczne i studia wieczorowe
System studiów
- niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet
Kierunek: Pedagogika - studia licencjackie
Tryb: studia stacjonarne
Wydział: Zarządzania i Turystyki
Opis kierunku | AA | zwiń |
Specjalność: Pedagogika społeczno-opiekuńcza
W trakcie studiów na kierunku pedagogika (specjalność: pedagogika społeczno-opiekuńcza) student przygotowuje się do zawodu pedagoga - specjalisty w tych obszarach rzeczywistości społecznej, w których potrzebna jest profesjonalna pomoc (występuje niewydolność w funkcjonowaniu osobniczym i społecznym człowieka, między innymi z powodu ubóstwa, bezrobocia, niepełnosprawności, starości, bezradności, pojawiają się problemy opiekuńczo-wychowawcze).
Ukończenie studiów w zakresie pedagogiki daje przyszłym absolwentom możliwości zatrudnienia w instytucjach środowiska lokalnego, prowadzących działalność na rzecz dziecka i rodziny (przedszkola, szkoły, instytucje organizujące czas wolny dzieciom i młodzieży, placówki interwencyjne, socjalizacyjne, opiekuńcze), a także sprawujących opiekę nad osobami starszymi, zniedołężniałymi i uzależnionymi (szpitale, hospicja, domy pomocy społecznej, domy dziennego pobytu dla osób starszych, ośrodki dla osób bezdomnych, ośrodki dla osób uzależnionych). Absolwenci tego kierunku mogą również podjąć pracę w instytucjach zajmujących się sprawami zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, oraz organizacjach pozarządowych, zajmujących się problemami opieki społecznej.
Absolwent studiów pierwszego stopnia otrzymuje tytuł zawodowy licencjata i jest przygotowany do podjęcia studiów drugiego stopnia.
W trakcie studiów na kierunku pedagogika (specjalność: pedagogika społeczno-opiekuńcza) student przygotowuje się do zawodu pedagoga - specjalisty w tych obszarach rzeczywistości społecznej, w których potrzebna jest profesjonalna pomoc (występuje niewydolność w funkcjonowaniu osobniczym i społecznym człowieka, między innymi z powodu ubóstwa, bezrobocia, niepełnosprawności, starości, bezradności, pojawiają się problemy opiekuńczo-wychowawcze).
Ukończenie studiów w zakresie pedagogiki daje przyszłym absolwentom możliwości zatrudnienia w instytucjach środowiska lokalnego, prowadzących działalność na rzecz dziecka i rodziny (przedszkola, szkoły, instytucje organizujące czas wolny dzieciom i młodzieży, placówki interwencyjne, socjalizacyjne, opiekuńcze), a także sprawujących opiekę nad osobami starszymi, zniedołężniałymi i uzależnionymi (szpitale, hospicja, domy pomocy społecznej, domy dziennego pobytu dla osób starszych, ośrodki dla osób bezdomnych, ośrodki dla osób uzależnionych). Absolwenci tego kierunku mogą również podjąć pracę w instytucjach zajmujących się sprawami zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, oraz organizacjach pozarządowych, zajmujących się problemami opieki społecznej.
Absolwent studiów pierwszego stopnia otrzymuje tytuł zawodowy licencjata i jest przygotowany do podjęcia studiów drugiego stopnia.
Zasady rekrutacji | AA | zwiń |
- kandydaci po "nowej" maturze: złożenie kompletnych dokumentów;
- kandydaci po "starej" maturze: złożenie kompletnych dokumentów oraz rozmowa kwalifikacyjna dla tych osób, u których średnia z matury wynosi 3,0 i poniżej
Wymagane dokumenty:
- formularze uczelniane (wypełnione) [formularze rekrutacyjne można pobrać ze strony www uczelni lub zakupić wraz z teczką w Dziale Nauczania (ul. Szeroka 9, p. 3) w cenie 1 zł]
- świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis dokonany przez szkołę oraz kserokopia tego dokumentu)
- świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał lub odpis dokonany przez szkoły oraz kserokopia tego dokumentu)
- orzeczenie lekarskie (aktualne) o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki na studiach wyższych
- cztery (4) fotografie w formacie 42x30 mm zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem kandydata)
- kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)
- kserokopia książeczki wojskowej - mężczyźni - (strony ze zdjęciem i danymi osobowymi oraz z adnotacją WKU)
- kserokopia dowodu wpłaty na kwotę 50,00 zł tytułem opłaty kwalifikacyjnej
Uwaga! Przy składaniu dokumentów należy okazać dowód osobisty, książeczkę wojskową (mężczyźni) oraz oryginał dowodu wpłaty 50 zł.
Terminy rekrutacyjne | AA | zwiń |
Terminy rekrutacji na studia pierwszego i drugiego stopnia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym:
do 30 września 2009 roku.
do 30 września 2009 roku.
Opłaty | AA | zwiń |
Opłata kwalifikacyjna* - 50,00 zł
Opłata wpisowa** - 300,00 zł
Czesne miesięczne (płatne przez 10 miesięcy w roku***) - 340,00 zł
*opłata jednorazowa wnoszona przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych
** opłata jednorazowa wnoszona po otrzymaniu przez kandydata pisemnej decyzji o przyjęciu na studia
*** przy wpłacie czesnego za semestr (5 miesięcy) z góry tj. do 1 października w semestrze zimowym oraz do 1 marca w semestrze letnim (liczy się data zaksięgowania wpłaty na koncie MWSE) kwota czesnego jest niższa o 5%; przy wpłacie za rok z góry tj. do 1 października (w przypadku studentów zaczynających studia w semestrze zimowym) oraz do 1 marca (dla studentów zaczynających studia w semestrze letnim) kwota czesnego jest obniżana o 10%
Wpłat należy dokonywać na konto Uczelni: PKO S.A. 33 12405194 1111 0000 5246 7190
Opłata wpisowa** - 300,00 zł
Czesne miesięczne (płatne przez 10 miesięcy w roku***) - 340,00 zł
*opłata jednorazowa wnoszona przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych
** opłata jednorazowa wnoszona po otrzymaniu przez kandydata pisemnej decyzji o przyjęciu na studia
*** przy wpłacie czesnego za semestr (5 miesięcy) z góry tj. do 1 października w semestrze zimowym oraz do 1 marca w semestrze letnim (liczy się data zaksięgowania wpłaty na koncie MWSE) kwota czesnego jest niższa o 5%; przy wpłacie za rok z góry tj. do 1 października (w przypadku studentów zaczynających studia w semestrze zimowym) oraz do 1 marca (dla studentów zaczynających studia w semestrze letnim) kwota czesnego jest obniżana o 10%
Wpłat należy dokonywać na konto Uczelni: PKO S.A. 33 12405194 1111 0000 5246 7190
Dziekanat/sekretariat | AA | zwiń |
Dziekanat Wydziału Zarządzania i Turystyki
33-100 Tarnów, ul. Szeroka 9, p.2 (parter)
tel. (14) 688 00 14 w. 515 do 518
e-mail: dziekanat@mwse.edu.pl
Godziny otwarcia:
Pn: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Wt: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Śr: nieczynne
cz: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Pt: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Dziekanat zajmuje się obsługą administracyjną procesu dydaktycznego: prowadzi rejestr studentów, przechowuje dokumentację studenta, wydaje indeksy, legitymacje, zaświadczenie o pobieraniu nauki do WKU, ZUS zakładu pracy itp. W Dziekanacie przyjmowane są podania dotyczące toku studiów, indeksy do zaliczenia semestru, wydawane są karty egzaminacyjne. Pracownicy Dziekanatu udzielają wszelkich informacji dotyczących toku studiów.
33-100 Tarnów, ul. Szeroka 9, p.2 (parter)
tel. (14) 688 00 14 w. 515 do 518
e-mail: dziekanat@mwse.edu.pl
Godziny otwarcia:
Pn: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Wt: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Śr: nieczynne
cz: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Pt: 10:00-12:00 i 14:00-17:00
Dziekanat zajmuje się obsługą administracyjną procesu dydaktycznego: prowadzi rejestr studentów, przechowuje dokumentację studenta, wydaje indeksy, legitymacje, zaświadczenie o pobieraniu nauki do WKU, ZUS zakładu pracy itp. W Dziekanacie przyjmowane są podania dotyczące toku studiów, indeksy do zaliczenia semestru, wydawane są karty egzaminacyjne. Pracownicy Dziekanatu udzielają wszelkich informacji dotyczących toku studiów.