Studia Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki

System studiów
studia podyplomowe - niestacjonarne, - stacjonarne, - przez internet

Kierunek: Fizyka - studia magisterskie

Wydział: Wydział Fizyki i Astronomii

Są to 2. letnie studia, prowadzące do tytułu zawodowego magistra.

Absolwent studiów drugiego stopnia posiada oprócz wiedzy ogólnej z zakresu nauk fizycznych wiedzę specjalistyczną pozwalającą na definiowanie oraz rozwiązywanie problemów fizycznych zarówno rutynowych, jak i niestandardowych. Potrafi korzystać z literatury specjalistycznej o charakterze naukowym i technicznym.
Posiada wiedzę i umiejętności umożliwiające podjęcie pracy w: jednostkach badawczych, laboratoriach diagnostycznych i w szkolnictwie – po ukończeniu specjalności nauczycielskiej.

Absolwenci kierunku fizyka uzyskują kwalifikacje umożliwiające różnorodny wybór kariery zawodowej. Specyfika studiów na tym kierunku powoduje, że absolwenci potrafią dostosować się do warunków obecnego rynku pracy, radząc sobie zarówno w szkole jak i w firmie komputerowej, a także w dziale informatycznym banku, w laboratorium badawczym lub przemysłowym. Potrafią tworzyć komputerowe programy aplikacyjne, projektować bazy danych, obsługiwać sieci komputerowe. Ponadto, absolwenci mogą poszukiwać możliwości zatrudnienia jako programiści współczesnych języków programowania i oprogramowania sieciowego. Mają też możliwość podjęcie pracy naukowej.

Absolwenci studiów drugiego stopnia mają możliwość dalszego kształcenia na studiach doktoranckich (trzeciego stopnia).

Szczegółowe informacje o zasadach rekrutacji na kierunek fizyka znajdują się pod adresem: http://rekrutacja.uz.zgora.pl/kierunek/fizyka/

Rekrutacja na studia rozpoczyna się 1 czerwca 2018 r.

Uczelnia oferuje możliwość studiowania kierunku fizyka na stacjonarnych studiach II stopnia w języku angielskim. Wówczas opłata za semestr wynosi 2 250 zł.

ul. prof. Z. Szafrana 4a